oferta - wspolpraca - BOTmania.pl

BOTmania.pl
Przejdź do treści

Programowanie bota – stała lub jednorazowa  współpraca


I tutaj mamy już następny - wyższy level. Generalnie możemy podzielić tę opcję na trzy kategorie (co nie oznacza, że to precyzyjny i ostateczny podział)

1) Całokształt czynności mających za zadanie pozyskiwać jak największą ilość kontaktów

Nie na darmo podkreślam, że każde działanie marketingowe ma służyć temu celowi. Kontakty możemy zbierać poprzez facebook, instalując nasze messenger na stronie www, w sklepie internetowym, na blogu itp.  Wszędzie tam, gdzie możemy wymyślić.

Kontakty pozyskujemy przez:
• widgety
    • widgety typu wyskakujące okienka
    • widgety typu elementy osadzone na stałe na stronie
• landing page
• linki
• komentarze pod postami
• Facebook Messenger Code
• Facebook ADS Jonson
• czat na www
• chekbox’y
Uff,  mnóstwo tego. Każda z metod jest inna, posiada inną specyfikę, wymaga innego zaangażowania klienta.

2) Druga podstawowa sprawa to wysyłka mailingu

I znów tutaj mamy dwie możliwości:
• wysyłka do wszystkich naszych kontaktów (opcja prosta)
• wysyłka do określonych kontaktów (i tu już tkwi prawdziwa magia polegająca na konieczności wcześniejszego tagowania klientów, oznaczaniu ich, selekcji). Niby proste ale bez odpowiedniej konfiguracji i przemyślenia pozostałych opcji niemożliwe.

3) No i samo oprogramowanie wiadomości

Tu posłużę się opisywanym moim ulubionym przykładem ze sklepu z obuwiem.
Klient wchodząc na wiadomość powitalną, czy odpowiadając na jakąś inną wiadomość rozpoczyna rozmowę z botem. Podaje dane czy jest mężczyzną czy kobietą, jaki nosi rozmiar buta, jaki typ buta go interesuje, jakiej marki czy przedział cenowy. Na bazie tych danych zostanie przeniesiony do odpowiedniego miejsca w sklepie lub dostanie naszą ofertę na messenger. Jednocześnie klient jest tagowany (przypisywane są mu odpowiednie parametry). Robiąc wyprzedaż męskich butów sportowych firmy X, o rozmiarze Y możemy ofertę/  kod rabatowy wysłać z chirurgiczną precyzją do konkretnych potencjalnych klientów.

To oczywiście tylko jedne z przykładów, scenariuszy rozmów, różnorodność tagowań jest nieskończenie wielka tak, jak nieskończona jest ilość przedsięwzięć oraz ich celów.

Już sam nie wiem, czy to wszystkie możliwości jakie oferuje bot /wiem, to nie brzmi profesjonalnie :) /  w połączeniu z szeroko rozumianym otoczeniem. Najważniejsze, że każda działalność to inne preferencje i inne działania oraz inne oczekiwania.

Tak więc widzicie, że tylko analiza potrzeb i możliwości pozwoli na wstępne oszacowanie możliwych do zastosowania metod i pozwoli na wstępną kalkulację. No i wtedy dopiero możemy złożyć ofertę i negocjować.

Zapraszamy do kontaktu, oczywiście najlepiej przez messengera.


Wróć do spisu treści